Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member pissluvr199717/Other/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 578 Deviations 15,784 Comments 19,763 Pageviews

Donate

urging has started a donation pool!
13 / 1
ey man if you have extra points that you cant really use for anything i will totally take them off your hands ;-D

You must be logged in to donate.
:iconcobra-king::icongoshhhh::iconbeatophone:

deviantID

urging
pissluvr1997
United States
o shit broe by urging
bree/ashen // 17 // Big Sexy
about me
hey whats up!! tell me about ur ocs
or u can ask me about my own. thts cool too. pls :-D
genderfluid + cool w whatever pronouns (meaning he/they/it/she)
★ ★ ★
art trades + requests are open for friends (idk just ask if u wanna do smth, but honestly i wouldnt recommend doing it until you've actually seen my half of the trade)
my tumblr is kinkykirchstein.tumblr.com
instagram is surfsupshinji
City Divider by Hotch-Cha

please do not thank me for favorites/watches/llamas

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:icondivergentgirll:
divergentgirll Featured By Owner Mar 9, 2015
I absolutely fucking 100% adore your art <333
Reply
(1 Reply)
:iconsnoriax:
snorIax Featured By Owner Feb 27, 2015
:') i cant stop listening to a cruel angels thesis. thnks ash
Reply
(1 Reply)
:iconsnoriax:
snorIax Featured By Owner Feb 14, 2015
who tf is jesus by snorIax   is this u
Reply
(1 Reply)
:iconurging:
urging Featured By Owner Feb 13, 2015
ooh u kno what. im gonna listen to some Sick Jamz on 8tracks and work on my weebly page because i havent done tht in 20 yrs
Reply
:iconsnufkln:
snufkln Featured By Owner Feb 8, 2015
oho
Reply
(1 Reply)
:iconurging:
urging Featured By Owner Jan 2, 2015
me: thinks about tumblr user scenicroutes's party brat au for south park
me: *sensual moaning*
Reply
:iconurging:
urging Featured By Owner Jan 2, 2015
my fuken leg has growing pains but that makes zero sense b/c I AM 5'1" AND 17, IM PRETTY SURE THE GROWING HAS STOPPED
Reply
(2 Replies)
:iconurging:
urging Featured By Owner Jan 2, 2015
i have an alarming amount of 14 year old friends
Reply
:iconurging:
urging Featured By Owner Jan 2, 2015
me: thinks about south park
me: "i did this to myself. this is my fault. i dug this hole and now i have to lay in it. rest in piss"
Reply
Hidden by Owner
(1 Reply)
:iconsnoriax:
snorIax Featured By Owner Dec 25, 2014
bree pls hel p me im so fuken addicted to the fic u linked me im dead
ALSO im heading to bed so!!!! goodnight u beautiful meme
Reply
(1 Reply)
:iconsnoriax:
snorIax Featured By Owner Dec 24, 2014
BREE U NEED TO CHECK YR PHONE
Reply
(1 Reply)
:iconurging:
urging Featured By Owner Dec 22, 2014
me singing a really loud, obnoxious song of love for killua zoldyck
Reply
Add a Comment: